The site you requested may not be relevant in your area.

country flag

 

Klage - og eskaleringsproces

Sådan indgiver du en klage

U.S. Bank Europe DAC (herefter "Elavon", vores handelsnavn) er fokuseret på at give en altid tilfredsstillende kundeoplevelse; men hvis du føler, at vi ikke har levet op til dine forventninger, vil vi gerne vide det.

På baggrund af din feedback kan vi forbedre de tjenester, vi tilbyder vores kunder.

Vores klageproces er tænkt til at sikre en hurtig og effektiv løsning af dit problem ved første kontakt.  Vi vil gerne håndtere eventuelle spørgsmål eller bekymringer, som du måtte have, så hurtigt som muligt.

Hjælp os venligst med at give dig et nøjagtigt og rettidigt svar ved at følge nedenstående trin:

  • En klage kan indsendes til Elavon pr. brev, via e-mail eller indgive mundtligt (landespecifikke kontaktoplysninger kan findes under "Kundeløsningsprocessen")

  • Hvis du skriver til os, bedes du markere alle klager: "Klage: Handlendes identifikationsnummer", f.eks. "Klage: Handlendes ID nummer. 100000001" og vedlægge kopier af eventuelle dokumenter, der er relevante for klagen (dvs. erklæringer, gebyrer, tidligere korrespondance).

Bemærk, at logning af en klage hos Elavon er gratis. 

Proces for kundeløsninger

  • Ring til vores servicecenter på +45 38 48 74 88.  Disse opkald afregnes til standardtakster.

  • Skriv til os på: US Bank Europe DAC, Norway Branch, Postboks 354 Skøyen, 0213 Oslo, Norge. 

Vores mål er at løse dine problemer og svare så hurtigt som muligt, senest 15 arbejdsdage efter modtagelse af klagen.  Hvis vi af årsager uden for vores kontrol ikke er i stand til at give dig et endeligt svar inden for 15 hverdage, vil vi skrive til dig for at opdatere dig og klart skitsere årsagen til vores forsinkelse samt angive den tidslinje, inden for hvilken du vil modtage et endeligt svar. Denne frist vil ikke være længere end 35 hverdage fra modtagelsen af din oprindelige klage.

Hvis du ikke er tilfreds med vores endelige svar, bedes du fortælle os det, da vi gerne vil høre din feedback og have mulighed for at løse sagen på en tilfredsstillende måde, hvis vi kan. Alternativt er du berettiget til at henvise klagen til Finansklagenemnda, og vi vil give dig kontaktoplysningerne.

Finansklagenemnda er en gratis, uafhængig tjeneste, der hjælper med at løse klager mellem kunder og en bank eller en betalingstjenesteudbyder. Bemærk venligst, at Finansklagenemnda først bliver involveret, når vi har haft mulighed for at undersøge klagen grundigt og give dig et endeligt svar.

 

Kontaktoplysningerne til Finansklagenemnda er:

Finansklagenemnda 
Pb. 53 Skøyen 
0212 Oslo

Telefon: +47 23 13 19 60

E-post: post@finkn.no 

Nettside: www.finkn.no