Forretningsvekst krever hardt arbeid, ambisjoner og kompetanse. Mens du fokuserer på dine mål, trenger du derfor en betalingspartner du kan stole på.
Som en liten bedrift er det å velge en betalingspartner en av de viktigste beslutningene du tar. Vi arbeider med tusenvis av virksomheter i hele Europa.
Vi håndterer betalinger for store bedrifter i global målestokk, og betjener over 1,3 millioner kunder i over 30 land. Årlig håndterer vi mer enn 5,6 milliarder transaksjoner.
Kundene vil ha en betalingsleverandør som setter service, pålitelighet og sikkerhet først. Vi gjør det enkelt å bytte, og sikrer at kundene dine alltid kan betale når som helst og hvordan de vil.
Elavon Connect er vores onlinerapporteringsværktøj, der er udviklet til at hjælpe betalingssteder med at træffe beslutninger på vegne af virksomheden.
Vi samarbeider med banker, finansinstitusjoner, ISO’er, programvareleverandører og betalingsportaler over hele verden.. Lær mer her.
Over 1700 finansinstitusjoner over hele verden samarbeider med Elavon for å levere raske, pålitelige betalingsløsninger som kundene stoler på. Lær mer her.
Vi har samarbeidet med ISO-partnere i over 15 år, og leverer betalingsløsningene kundene trenger i et variert kommersielt landskap. Les mer her.
Våre integrerte betalingsløsninger gir våre partnere et konkurransefortrinn i et fartsfylt landskap. Utforsk vår fleksible IPS her.
Tiltrekke nye og behold eksisterende kunder gjennom enkle betalingsløsninger. Utforsk Elavons tilbud om henvisningspartnere.
Hos U.S. Bank Europa er vi forpligtet til at behandle alle med værdighed og respekt. Vi støtter uafhængighed og stræber efter at sikre lige muligheder og inklusion for alle.
Denne tilgængelighedserklæring gælder for vores produkter og tjenester, der er omfattet af den europæiske tilgængelighedslov "European Accessibility Act", herunder betalingsterminaler og e-handelstjenester.
Hos U.S. Bank Europe betyder tilgængelighed:
At skabe et imødekommende miljø og tilbyde støtte til personer med handicap.
At tilbyde en optimeret digital oplevelse på vores terminaler, websites og mobile tjenester for at sikre brugervenlighed.
At designe digitale tjenester, der er opfattelige, betjenelige, forståelige og robuste.
At tilbyde dedikeret støtte for at hjælpe kunder med at få adgang til vores tjenester ved hjælp af hjælpemidler og i tilgængelige formater.
Vi følger retningslinjerne for tilgængeligt webindhold (WCAG) 2.2, niveau AA, og overholder EN 301 549. Vores digitale produkter er testet for at opfylde disse standarder.
Vores websites og digitale grænseflader understøtter:
Responsivt design og zoomfunktionalitet.
Navigation udelukkende med tastatur.
Kompatibilitet med hjælpemidler.
Vi er forpligtet til at fjerne barrierer og imødekomme tilgængelighedsbehov inden for rimelig tid.
Hvis du har spørgsmål, bedes du kontakte os via e-mail eller ringe til vores kundeserviceteam på følgende numre:
Kundeservice Danmark: 38 48 74 88 /kundeservice.dk@elavon.com